wtorek, 4 czerwca 2013

Ankieta.

W związku z tym, iż niedługo dobijemy końca opowiadania chciałabym, abyście znowu przyczyniły się do dalszych losów. Pod postem jest ankieta, tak więc chciałabym, abyście na nią odpowiedziały. :) Ale, żeby nie było, że już zdradzam zakończenie, trochę potem pozmieniam w tym opowiadaniu, żeby zakończenie nie było takie pewne. (np, myślałyście, że Alice będzie z Harrym, ale długo zwlekali ze związkiem i same myślałyście, ze może do tego nie dojść, nie? Rozumiecie?) Może być tak, że faktycznie zrobię inaczej, ale przede wszystkich chce znać wasze zdanie, jakby wyście chciały, aby was nie rozczarować :)

Mam nadzieję, że pomożecie. xx (na czerwono podkreśliłam fragmenty, aby potem ktoś mi nie wmówił, że zakończenie jest już takie pewne)

2 komentarze:

  1. Nie ogarniam tej ankiety.Nie chce ci pisać co masz zrobić a powód jest prosty.Uwielbiam jak piszesz m.in dlatego że nigdy nie wiadomo co się stanie.Nigdy nie byłam pewna co będzie w dalszym rodziale.Masz dużo,świetnych pomyśłów.Nie mam tak wspaniałej wyobraźni jak ty i pewnie napisałabym ci najprostrzy koniec jaki można by było.Dlatego zdaję się na twoją intuicje.I jestem pewna co do innego,że nie będzie to mdławe zakończenie happy end bo wiem że stać cie nawspaniały pomysł.Nie mówie że szczęśliwy koniec jest beznadziejny,absolutnie.Na pweno nie w twoim wykonaniu! <3
    Czekam nn.Pozdrawiam i weny. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Az mi się uśmiech na twarzy pojawił :D

      Usuń